Friday, December 4, 2015

Поредното признание за добре свършена работа на "Модерато"

Хей, хора, искам да ви се похваля с новата грамота, връчена от Ротаракт клуб, партньор на Ротари клуб на моята танцова школа "Модерато"  за работата ми с децата от 36-то СОУ "Максим Горки".
Благодаря, Ротаракт, за това поредно признание на моята работа с децатата!
Страхотни деца, страхотна атмосфера, страхотни танци изтанцуваха тия дечурлига на сцената на Театъра на българската армия. Много се гордея с тях, да са ми живи и здрави! Благодаря им от сърце, че ми донесоха това признание!


Използвам възможността да благодаря и на родителите им, че им дават възможност да опитат от магията на танцовото изкуство, че ги мотивират да израстват по този изключително приятен и ефективен начин. Танцът е не само магия, но и начин да се развива човекът като личност, подобрява координациата, учи на трудолюбие, а българският фолклор възпитава в родолюбие- в гордост и чест от културата и историята на нашата нация.
Благодарна съм за всички тези прекрасни неща, които ми се случват постоянно чрез активната ми дейност като танцьор, учител, хореограф, изобщо като артист!
Ето още снимки от това невероятно събитие:


















No comments:

Post a Comment